Office Depot logo
Bestaande klanten Inloggen
Nieuwe klanten Account aanmaken

Consolidatie

Als uw totaalleverancier voor de aankoop van producten en diensten voor uw werkplek maken we het u gemakkelijk:
met één bestelling, één interface, één factuur en één levering!

Alles wat uw werkplek nodig heeft op één plek.

Office Depot is een toonaangevende leverancier in verschillende categorieën waaronder algemene kantoorartikelen, meubilair, hygiëne- en cateringproducten en print- en marketingoplossingen. Wij zorgen ervoor dat u uw bestelling accuraat, volledig en op tijd ontvangt.

  • Minimalisatie van uw totale inkoopkosten
  • Vermindering van uw inkoopkosten door koopkracht te bundelen
  • Verlaging van uw leveranciersbestand en de bijbehorende beheerskosten
  • Vereenvoudig uw operationele processen en verminder administratie
  • Meer zichtbaarheid voor betere uitgavenbeheersing
  • Helpt u om uw ecologische voetafdruk te verminderen

Totale kostenbeheersing

We werken met u samen om uw directe en indirecte kosten te bepalen.
Vervolgens stellen we een plan op om vast te stellen op welke gebieden u kunt besparen.

Verminder harde kosten met 25%

Verminder administratie met 80%

Verminder leveranciers met 80%

Verminder koolstofvoetafdruk met 87.5%

Uitzonderlijke beheersing van uitgaven

Intuïtieve winkelervaring

Moeiteloze implementatie

  • Bespaar op uw totale productlijst door uw keuzes te rationaliseren
  • Controleer en beheer alle bestellingen die niet op de totaallijst zijn inbegrepen
  • Bundel aankopen uit verschillende categorieën om het aantal leveranciers te verminderen
  • Stap over naar online facturering met een potentiële kostenbesparing van 80%
  • Optimaliseer uw leveringsfrequentie
  • Implementeer en introduceer punch out en betaalkaarten
  • Verminder en rapporteer uw ecologische voetafdruk
back button

Logistiek

Met onze allernieuwste opslagfaciliteiten beheren we uw voorraad vanaf de inkoop tot magazijnmanagement, de opslag en de levering.

  • Meer dan 500,000m2 opslagruimte tussen de 34 distributielocaties in Europa
  • Voorraadbeheer, inclusief de opslag en distributie van klantspecifieke producten
  • De allernieuwste, geautomatiseerde opslagfaciliteiten met A-frame en Pick-by-Light-systemen om bestellingen efficiënter en nauwkeuriger te verwerken
  • Efficiënte verpakking en afvalvermindering via snijsystemen voor dozen
  • Vooruitstrevende afweging van bestelde producten
  • Planning van leveringsroute: leveringsopties via desktop, op verschillende verdiepingen, op een centrale plek en in bulk
back button

Levering

Door de sterke relatie met onze leveringspartners garanderen we een toonaangevende efficiëntie in het afleveren van bestellingen.

Delivery man
Warehouse
Delivery van
  • Ons unieke OTAC* meetinstrument van bezorgprestaties wordt beheerst door ons kwaliteitsteam
  • Het meet 32 punten van 5 kritische functies

1  Ontvangen en verwerken van bestellingen
2  Beschikbare voorraad
3  Orders vrijgeven voor picking
4  Verzamelen en inpakken
5  Levering

  • Externe prestatierapporten worden gebruikt om trends te identificeren en best-practice toe te passen
  • Jaarlijkse verbeteringen behaald sinds de implementatie van ons OTAC-systeem* (kwaliteitssysteem) in 2008

*Op Tijd, Accuraat & Compleet. Ons OTAC prestatiesysteem meet veel meer dan de beschikbare voorraad en naleving. Neem contact met ons op als u meer wilt weten.

back button